ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Συχνές ερωτήσεις

Οι πιο συχνές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους

Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείς να παραγγείλεις πολύ εύκολα μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος (www.casanovaartdeco.gr) ή επικοινωνώντας μαζί μας στο 2410 59 2497 και να δώσεις την παραγγελία σου τηλεφωνικά. 

Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Μπορείς να πληρώσεις με έναν από τους ακόλουθους τρόπους

  1. Τραπεζική μεταφορά σε έναν από τους λογαριασμούς του καταστήματος
  2. Πιστωτική κάρτα
  3. Χρεωστική κάρτα

Οι συναλλαγές με κάρτες γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, μέσω του συστήματος πληρωμών της, συνεργαζόμενης με εμάς, τράπεζας.

Τι χρειάζεται για να κάνω μια τηλεφωνική παραγγελία;

Το μόνο που χρειάζεται να ξέρεις είναι ο κωδικός του προϊόντος που σε ενδιαφέρει. Τον κωδικό του προϊόντος μπορείς να τον βρεις στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος (κάνοντας κλικ πάνω σε οποιοδήποτε προϊόν, μεταφέρεσαι στη μοναδική σελίδα του προϊόντος, και εκεί βρίσκεις τον κωδικό του)

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Και φυσικά μπορείς! Εφόσον το μετάνιωσες, ή το προϊόν είναι ελλαττωματικό ή έχουμε κάνεις λάθος εμείς, μπορείς να το επιστρέψεις. Τα προϊόντα που ΔΕΝ επιστρέφονται, είναι τα χειροποίητα προϊόντα. Για περισσότερες πληροφορίες δες την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης

Πως κάνω μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Πολύ εύκολα! 

  1. Προσθέτω το προϊόν (ή τα προϊόντα) που με ενδιαφέρει στο καλάθι, πατώντας το κουμπί “Kαλάθι”
  2. Πηγαίνω στο καλάθι μου, πατώντας το κουμπί “Προβολή καλαθιού” το οποίο εμφανίζεται μόλις προσθέσω κάποιο προϊόν σε αυτό, ή εναλλακτικά από το εικονίδιο της τσάντας που βρίσκεται πάνω δεξιά στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας.
  3. Αφού κάνεις όποιες διορθώσεις θέλεις (πχ αφαίρεση προϊόντων) πατάς το κουμπί “Ολοκλήρωση παραγγελίας” και μεταφέρεσαι στη σελίδα του ταμείου
  4. Εδώ βάζεις τα στοιχεία σου, τα στοιχεία διεύθυνσής σου και επιλέγεις τον τρόπο πληρωμής.
  5. Είσαι έτοιμος να πατήσεις το κουμπί “Αποστολή παραγγελίας” και να ολοκληρώσεις την αγορά σου!

Πως αποστέλλονται τα προϊόντα;

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται με ταχυμεταφορική εταιρεία συνεργαζόμενη με εμάς. Αυτή τη στιγμή είναι η ΕΛΤΑ Courier και αποστέλλουμε σε ολόκληρη την Ελλάδα. 

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο των προϊόντων της παραγγελίας. Για το ακριβές κόστος ενημερώνεσαι αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού.

 

Πως μπορώ να σβήσω τα προσωπικά μου δεδομένα από το κατάστημα;

Πολύ εύκολα! Εφόσον έχεις δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημά μας, μας ενημερώνεις για την επιθυμία διαγραφής και εμείς φροντίζουμε για αυτό.  Λεπτομέρειες για τα προσωπικά σου δεδομένα, τη χρήση τους και τη διαγραφή τους, μπορείς να βρεις στην πολιτική απορρήτου.

Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να παραγγείλω;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι όμως προτεινόμενο από εμάς, καθώς θα σε βοηθήσει να έχεις εικόνα της παραγγελίας σου, αλλά και πληροφορίες για παλιότερες παραγγελίες που έχεις κάνει. Επίσης στους εγγεγραμμένους πελάτες μας, κάνουμε αποκλειστικές προσφορές που δε θα ήθελες να χάσεις. Παραγγελία μπορείς να κάνεις και ως επισκέπτης.

Μπάνερ του προγράμματος e-lianiko